|
|
مشخصات :
|
نرم افزار سامانه سمر سامانه سمر، نرم افزاری است جهت مدیریت قطعات کامپیوترها، شبکه و تجهیزات جانبی و متناسب با وظایف مدیر انفورماتیک (IT) سازمان متوسط و بزرگ و مناسب برای مدیریت قطعات، انبارها، مشکلات، ردیابی قطعه تا اسقاط، کارشناسان پاسخگو و کاربر استفاده کننده از تجهیزات تهیه گردیده است چرا که جمع آوری و نگهداری اطلاعات وسایل و تجهیزات رایانه ای، مدیریت و هماهنگی داشته ها، و از همه مهمتر آگاهی از صحت کارکرد این تجهیزات و پیگیری مشکلات و پاسخگویی به کاربران (Ticket) برای مدیر انفورماتیک بسیار حائز اهمیت می باشد. برخي از قابليت هاي نرم افزار مدیریت اموال رایانه ای • امکان معرفی تجهیزات رایانه ای و مدیریت انبار • ثبت کلیه مشخصات کالاها و ریز قطعات رایانه ای هنگام ورود به انبار (مدل، سریال، شماره اموال، قیمت و ...) • پیگیری تمامی رویدادهای یک قطعه از لحظه ورود تا اسقاط (شناسنامه و تاریخچه قطعه) • تعیین مسئول هر انبار از بین پرسنل سازمان جهت انجام امور مربوطه • ثبت و ارسال درخواست خرید قطعات توسط مسئولین انبار، با امکان مشاهده، تائید و رد توسط مدیر • ثبت اطلاعات تعمیر در محل و اعلام اسقاطی قطعات • اختصاص و تحویل قطعات به هر یک از پرسنل، مشاهده لیست اموال هر یک از پرسنل بصورت لحظه ای • ثبت ورود یا خروج از انبار به منظور تحویل به پرسنل، خروج به منظور تعمیر، بازگشت، تعمیر در محل، اسقاط و ... . • ثبت اطلاعات پایه • از جمله: امکان تعریف ساختمان و انبار ها، چارت سازمانی، قطعات و مدل، کاربران و سطوح دسترسی، گروه و زیر گروه ها، کارشناسان پاسخگو و انواع اقدامات آنان و ..... • زیر سیستم پاسخگویی به مشکلات کاربران (Help Desk) • ثبت مشکلات و اعلام و ارجاع به واحد مربوطه و پاسخگو • ثبت گزارش نحوه رفع عیب توسط کارشناس پاسخگو هنگام بستن Ticket (اقدامات، قطعات معیوب و ...) • تهیه گزارش کار از عملکرد کارشناسان پاسخگو (جهت محاسبه کارانه، مدیریت و ...) • عملکرد گروهها و زیر گروههای پاسخگو (تعداد مشکلات ثبت شده و حل شده، میانگین زمان حل مشکلات و ...) • تهیه انواع گزارش ها همانند : • آمار قطعات به تفکیک نوع و برند • موجودی انبار و عملکرد انبار • آمار قطعات در حال استفاده در واحدهای سازمان o آمار مشکلات ثبت شده به تفکیک واحد سازمانی و گروههای پاسخگو o خروجی تمامی گزارش ها به Word، Excel و PDF
|
|
|
|
|
|
|