ایستانیوز
پایین بودن سطح آگاهی ها و فقدان آموزش در زمینه بازاریابی اینترنتی ،علت اصلی کند بودن رشد تبلیغات در ایران است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی ، علی زارعین که به دلیل انجام تلاش های بسیار در زمینه تبلیغات اینترنتی در برخی محافل لقب پدر تبلیغات اینترنتی ایران را به خود اختصاص داده است ، در گفتگو با ریال نیوز اظهار داشت: کم اطلاعی متخصصین حوزه تبلیغات از فضای اینترنت وبه روز نبودن آنها درفضای مجازی سبب شده تا این متخصصین از ورود به این حزوه خودداری نمایند و در نتیجه رشد تبلیغات اینترنتی با در نظر گرفتن مزایای آن نسبت به سایر روش ها ، سرعت رضایت بخشی نداشته باشد. وی با بیان اینکه فعالان عرصه بازاریابی در ایران بیش از فعالیت درفضای مجازی ، در زمینه رسانه های محیطی و مکتوب تجربه دارند ، افزود: همچنین بیشتر بازاریابان اینترنتی فعلی به علت داشتن تخصص در رشته کامپیوتر از فنون بازاریابی حرفه ای اطلاع کافی ندارند. زارعین پایین بودن هزینه های بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی مطبوعاتی را مهمترین مزیت این روش از تبلیغات عنوان کرد و افزود : موفقیت بازاریابی اینترنتی در گرو ایجاد بسترهای مناسب است به گونه ای که اگر بعد از جذب مشتری ، پرسش و پاسخ و یا فروش و پذیرش به صورت آنلاین نباشد و مشتری مجبور شود برای خرید به شیوه سنتی برگردد تبلیغات اینترنتی با شکست مواجه می شود . این فعال اینترنتی با تاکید بر لزوم انقلاب فکری و آموزش در زمینه تبلیغات اینترنتی یادآور شد : دلیل ضعف بازاریابی اینترنتی در ایران ، پایین بودن تعداد کانون های تبلیغاتی مسلط به فضای مجازی می باشد . باید در نظر داشت که افزایش متقاضیان تبلیغات در اینترنت به صورت خودکار ، باعث بالارفتن توان مالی مدیران سایت ها و در نتیجه رشد فکری جامعه در این زمینه خواهد بود. مدیرگروه سایت های دابی گفت : برای افزایش رشد بازاریابی اینترنتی مسئولان باید بسترهای لازم را هم به لحاظ ایجاد فضا برای کاهش قیمتهای اینترنت و هم آموزش مناسب فراهم کنند ضمن اینکه فعالان این حوزه نیز باید خلاقیت و ابتکار داشته باشند. همچنین ایجاد تشکل هایی برای آموزش صاحبان رسانه ها و فعالان در عرصه تبلیغات نیز سودمند خواهد بود.
خبر گزاری مهر
فقدان آموزش و پایین بودن سطح آگاهی ها در بازاریابی اینترنتی
به گزارش خبرگزاری مهر، علی زارعین اظهار داشت: کم اطلاعی متخصصان حوزه تبلیغات از فضای اینترنت و به روز نبودن آنها در فضای مجازی سبب شده تا این متخصصان از ورود به این حوزه خودداری کنند و در نتیجه رشد تبلیغات اینترنتی با در نظر گرفتن مزایای آن نسبت به سایر روش ها، سرعت رضایت بخشی نداشته باشد. وی با بیان اینکه فعالان عرصه بازاریابی در ایران بیش از فعالیت در فضای مجازی، در زمینه رسانه های محیطی و مکتوب تجربه دارند ، افزود: همچنین بیشتر بازاریابان اینترنتی فعلی به علت نداشتن تخصص در رشته کامپیوتر از فنون بازاریابی حرفه ای اطلاع کافی ندارند. زارعین پایین بودن هزینه های بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی مطبوعاتی را مهمترین مزیت این روش از تبلیغات عنوان کرد و افزود : موفقیت بازاریابی اینترنتی در گرو ایجاد بسترهای مناسب است به گونه ای که اگر بعد از جذب مشتری ، پرسش و پاسخ و یا فروش و پذیرش به صورت آنلاین نباشد و مشتری مجبور شود برای خرید به شیوه سنتی برگردد تبلیغات اینترنتی با شکست مواجه می شود . این فعال اینترنتی با تاکید بر لزوم انقلاب فکری و آموزش در زمینه تبلیغات اینترنتی گفت: دلیل ضعف بازاریابی اینترنتی در ایران ، پایین بودن تعداد کانون های تبلیغاتی مسلط به فضای مجازی می باشد . باید در نظر داشت که افزایش متقاضیان تبلیغات در اینترنت به صورت خودکار ، باعث بالارفتن توان مالی مدیران سایت ها و در نتیجه رشد فکری جامعه در این زمینه خواهد بود. مدیرعامل شهر اینترنتی تهران گفت: برای افزایش رشد بازاریابی اینترنتی مسئولان باید بسترهای لازم را هم به لحاظ ایجاد فضا برای کاهش قیمتهای اینترنت و هم آموزش مناسب فراهم کنند ضمن اینکه فعالان این حوزه نیز باید خلاقیت و ابتکار داشته باشند. همچنین ایجاد تشکل هایی برای آموزش صاحبان رسانه ها و فعالان در عرصه تبلیغات نیز سودمند خواهد بود.
راسخون
غیر حرفه ای ها،تبلیغات اینترنتی رادر دست گرفته اند
علی زارعین، یکی از فعالان عرصه بازار یابی اینترنتی کشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پایین بودن سطح اطلاعات متخصصین در حوزه تبلیغات اینترنتی و به روز نبودن آنها در فضای مجازی باعث شده سبب شده تا این متخصصین از ورود به این حزوه خودداری کنند. به گزارش ایلنا، علی زارعین، با بیان اینکه فعالان عرصه بازاریابی بیش از فعالیت در فضای مجازی، در زمینه رسانههای محیطی و مکتوب تجربه دارند، افزود: بیشتر بازاریابان اینترنتی فعلی به علت داشتن تخصص در رشته کامپیوتر از فنون بازاریابی حرفهای اطلاع کافی ندارند. زارعین پایین بودن هزینههای بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی مطبوعاتی را مهمترین مزیت این روش از تبلیغات عنوان کرد و بیان داشت: موفقیت بازاریابی اینترنتی در گرو ایجاد بسترهای مناسب است به گونهای جذب مشتری به صورت آنلاین باشد ودر غیر این صورت، تبلیغات اینترنتی با شکست مواجه میشود. این فعال اینترنتی با تاکید بر لزوم انقلاب فکری و آموزش در زمینه تبلیغات اینترنتی یادآور شد: دلیل ضعف بازاریابی اینترنتی در ایران، پایین بودن تعداد کانونهای تبلیغاتی مسلط به فضای مجازی است.
ایلنا - خبرگزاری کار ایران
غیرحرفه ای ها، تبلیغات اینترنتی ایران را در دست گرفته اند
با ایجاد شهر اینترنتی تهران، مردم اطلاعات و برخی کالاهای مورد نیاز خود را از طریقایلنا: علی زارعین که به دلیل انجام تلاشهای بسیار در زمینه تبلیغات اینترنتی در برخی محافل لقب پدر تبلیغات اینترنتی ایران را به خود اختصاص داده است، در گفتگو با خبرنگار ریال نیوز اظهار داشت: کم اطلاعی متخصصین حوزه تبلیغات از فضای اینترنت وبه روز نبودن آنها درفضای مجازی سبب شده تا این متخصصین از ورود به این حزوه خودداری نمایند و در نتیجه رشد تبلیغات اینترنتی با در نظر گرفتن مزایای آن نسبت به سایر روشها، سرعت رضایت بخشی نداشته باشد. وی با بیان اینکه فعالان عرصه بازاریابی در ایران بیش از فعالیت درفضای مجازی، در زمینه رسانههای محیطی و مکتوب تجربه دارند، افزود: همچنین بیشتر بازاریابان اینترنتی فعلی به علت داشتن تخصص در رشته کامپیوتر از فنون بازاریابی حرفهای اطلاع کافی ندارند. زارعین پایین بودن هزینههای بازاریابی اینترنتی نسبت به بازاریابی مطبوعاتی را مهمترین مزیت این روش از تبلیغات عنوان کرد و افزود: موفقیت بازاریابی اینترنتی در گرو ایجاد بسترهای مناسب است به گونهای که اگر بعد از جذب مشتری، پرسش و پاسخ و یا فروش و پذیرش به صورت آنلاین نباشد و مشتری مجبور شود برای خرید به شیوه سنتی برگردد تبلیغات اینترنتی با شکست مواجه میشود. این فعال اینترنتی با تاکید بر لزوم انقلاب فکری و آموزش در زمینه تبلیغات اینترنتی یادآور شد: دلیل ضعف بازاریابی اینترنتی در ایران، پایین بودن تعداد کانونهای تبلیغاتی مسلط به فضای مجازی میباشد. باید در نظر داشت که افزایش متقاضیان تبلیغات در اینترنت به صورت خودکار، باعث بالارفتن توان مالی مدیران سایتها و در نتیجه رشد فکری جامعه در این زمینه خواهد بود. مدیرگروه سایتهای دابی گفت: برای افزایش رشد بازاریابی اینترنتی مسئولان باید بسترهای لازم را هم به لحاظ ایجاد فضا برای کاهش قیمتهای اینترنت و هم آموزش مناسب فراهم کنند ضمن اینکه فعالان این حوزه نیز باید خلاقیت و ابتکار داشته باشند. همچنین ایجاد تشکلهایی برای آموزش صاحبان رسانهها و فعالان در عرصه تبلیغات نیز سودمند خواهد بود.